pág. 11
Introducció: El cinema de la vida moderna
pág. 15
pág. 273
Modernitat, temporalitat i cinema: seguir el rastre del temps
Mary Ann Doane
pág. 23
El tiempo que piensa: el inconsciente `óptico de Georges Mélies
pág. 39
pág. 51
pág. 63
La mirada absorta: atención y dinámica del instante en las vista desde el tren
pág. 75
pág. 91
pág. 109
pág. 121
pág. 131
El San Francisco Album de George R. Fardon: narrativa, fotografia i construccions panoràmiques en la descripció d ela ciutat precinematogràfica(1850-1890)
pág. 141
Volverse invisible: Cinematografo. modernidad, mujer y trabajo
pág. 155
Una voz para lo viejo y lo nuevo: (o el explicador atrapado por la modernidad)
pág. 161
pág. 171
pág. 181
La visió de la ciutat en dues pel·licules de Frank Capra i Harry Langdon: The Strong Man i Long Pants
pág. 191
Fatiga fotogènica: fatiga, cinema i modernitat a la teoria de Jean epstein
pág. 201
Fantasies electromagnètiques en el cinema: de El Hotel Eléctrico (1908) a Frankenstein(1931)
pág. 211
pág. 225
pág. 231
La música de la llanterna: L'aniversari mozartià. Musica i llanterna a Barcelona
pág. 237
Clasicismo contra modernidad: Modos de asimilación social del medio cinematográfico. Antequera(1900-1915)
pág. 249
L'arribada del cinema a Torlosa 1897-1907: De les barraques itinerants als cinemes estables
pág. 257
pág. 265
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados