¿Cal é a visión que os foráneos teñen de Galicia?, ¿con qué elementos territoriais identifican Galicia aqueles visitantes que chegaron e chegan ao noso país?, ¿Cal é a imaxe de Galicia no estranxeiro?. A tese de doutoramento que presentamos ten como obxecto de análise a imaxe exterior de Galicia como destino turístico.
A hipótese de investigación desenvólvese a partires das preguntas indicadas, defendendo que a identidade de marca que Galicia proxecta ao exterior non se corresponde coa súa imaxe de marca. Noutras palabras, significa que o que facemos como destino turístico non se corresponde co que obtemos. En primeiro lugar, debido á ausencia dun consenso entre as diferentes administracións públicas que participan na proxección da identidade de marca de Galicia. En segundo lugar, porque dita marca non é compatible coa imaxe de marca de España como destino turístico na actualidade e, finalmente, porque Galicia está inmersa nun proceso de transformación socio - territorial que modifica a súa identidade e que repercute na súa imaxe de marca, o que dificulta que ámbalas dúas coincidan.
Coa finalidade de identificar a visión ou impresión que os foráneos teñen e tiveron de Galicia, así como os principais elementos e atributos asociados á súa imaxe exterior utilizamos un método de análise cualitativo baseado na percepción e na observación directa a través de enquisas e análises previas, da consulta bibliográfica e da avaliación cualitativa de Galicia como destino turístico dentro e fóra do seu ámbito territorial, a través das actuacións desenvolvidas polos diferentes actores públicos e privados que participan na promoción exterior do noso país.
Which is the overview foreigners have about Galicia? Which territorial elements are identified by visitors who have come to our country? What is the foreign image of Galicia? This dissertation is focused on the foreign image of Galicia as a tourist destination. The research hypothesis is developed from the following questions, concluding that the brand identity Galicia spreads abroad is not in accordance with its brand image in other countries. In other words, this means things "we do" as a tourist destination are not in correspondence with "what we get”. First of all, there is not a consensus between the different public administrations involved in the promotion of the brand identity of Galicia. Secondly, it is not in accordance as this brand is not compatible with the image of Spain as a tourist destination. Finally, because Galicia is in process of transformation which includes social and territorial aspects changing its identity and its brand image making it difficult for both aspects to coincide. With the goal of identifying the visions or impression foreigners have and have had about Galicia, as well as the key elements and attributes associated with its image abroad, we have used a qualitative analysis method based on direct observation and perception through previous research and analysis, the bibliography and qualitative assessment of Galicia as a tourist destination within and outside their territorial jurisdiction, through the actions developed by public and private actors involved in the foreign promotion of our country.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados