Aquesta és una recerca fonamentada en un projecte d¿Educació Física en CLIL/AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera) concretament de l¿anglès. Els objectius que s¿estableixen estan relacionats amb la interacció de la llengua anglesa i l¿educació física. El mètode de recerca emprat és la investigación-acció combinant l¿observació participant i l¿observació externa. Els participants són 26 estudiants de 5è curs d¿ensenyament primari. La recollida de dades es realitza mitjançant els diaris de classe (del professor-investigador i dels observadors externs), enregistraments en vídeo, l¿anàlisi de documents i un test de motivació. L¿anàlisi de dades es desenvolupa en un sistema multi-nivell amb la participació d¿un grup interdisciplinari d¿experts. En els resultats de la recerca es detallen les característiques de les tasques integrades d¿educació física en CLIL/AICLE , la millora del procés d¿ensenyament-aprenentatge i la contribució de l¿educació física en CLIL a la comprensió i expressió oral en llengua anglesa.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados