Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de A Gestão de Comunicação de Marca das PME. Análise das Startups em Portugal

Paula Cristina Ribeiro de Oliveira

  • A marca, actualmente, asume unha importancia vital para as empresas e este proxecto de investigación doutoral incide sobre os retos da xestión da comunicación de marca para PYMES (enfoque teórico) e para startups en Portugal (análise práctico). El desafío está na encrucillada entre el branding e as startups, e foi estimulante comprender como os emprendedores deben afrontar os retos da comunicación de marca na era da sociedade en rede, na que o consumidor está a beira das empresas. A maior contribución deste estudo é aportar un maior coñecemento sobre o Branding, particularmente el Lean Branding, aplicado a unha realidade empresarial afirmativa. O Lean Branding demostra que é posible construír marcas de maneira áxil, unha metodoloxía enfocada ao emprendedor do século XXI.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus