Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Noves tècniques de gestió per a l'empresa promotora constructora

Elvira Cassú Serra

  • English

    In the management of promoters builders business area, specially in the subarea of house promotion building, to gather a large information of the variables around becomes essential. Their being taken into consideration is fundamental when considering decisions upon strategic foresight. Today, socioeconomic changes make difficult to forecast the future behaviour of the variables around and the uncertain atmosphere intensifies due to the majority presence of qualitative factors hard to quantify. In the management of promoters builders business it turns as necessary to apply to operative techniques that take into account the present situation. This is possible by using the tools fuzzy logics grant us. The first part of this thesis gives specific characteristics of the area and its evolution. Methodology is explained in the second part and in the third part different practical examples of fuzzy logic methodology are presented to establish new management strategies applied to this field.

  • català

    En el sector de la promoció construcció, i en especial, en el subsector de la promoció construcció dhabitatges, lempresari ha de tenir un bon coneixement de les variables dentorn ja que la consideració de les mateixes seran fonamentals a lhora de prendre decisions sobre planificació estratègica. En lactualitat vivim una fase de canvis socioeconòmics que dificulten la previsió del comportament futur de les variables dentorn. Per tant, el subjecte decisor es troba en un ambient dincertesa que saguditza per la majoritària presència de factors qualitatius difícils de quantificar. Llavors, lempresari promotor constructor haurà de recórrer a tècniques operatives de gestió que tinguin present aquesta situació i això serà possible a partir de les eines que ens ofereix la lògica borrosa. Aquesta tesi sha estructurat en tres parts: En la primera part, exposem les característiques específiques i levolució del sector. En la segona part, expliquem la metodologia i, en la tercera part, exposem diverses aplicacions de la metodologia borrosa per lestabliment de noves estratègies de gestió aplicades al sector objecte destudi.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus