Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L'ensenyament aprenentatge de la cooperació: estudi d'un cas a l'educació primària

  • Autores: Dolors Cañabate Ortiz
  • Directores de la Tesis: Isabel Gómez Alemany (dir. tes.), Luis Miguel del Carmen Martín (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat de Girona ( España ) en 2008
  • Idioma: catalán
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Roser Juanola i Terradellas (presid.), Alfonso Romero Díaz (secret.), Josep M. Puig Rovira (voc.), Montserrat Anton (voc.), Saturnino Gimeno Martín (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: TDX
  • Dialnet Métricas: 1 Cita
  • Resumen
    • L'objectiu de la tesi és: Validar els criteris de Johnson i Johnson (1992) com a indicadors d'avaluació d'actituds cooperatives. Ens proposem definir, contrastar i avaluar noves eines d'actuació. Observant, analitzant i valorant com uns nens i nenes de 6 anys desenvolupen actituds cooperatives, a través d'unes activitats proposades per les mestres tutores, amb la intenció de validar en un nou context d'aplicació els indicadors citats per Johnson i Johnson (1992). Per centrar els objectius de la recerca hem tingut en compte una triple perspectiva: del professorat, de l' alumnat i de les activitats.Presentem l'anàlisi de les dades des de diferents instruments, d'acord amb els propòsits plantejats a la tesi en dos nivell d'anàlisis i amb la validació d'indicadors. La contrastació de les aportacions dels diferents instruments ens ha permès establir la triangulació de les dades que garanteix la fiabilitat dels indicadors i ens permet arribar a les conclusions esmentades en el últim capítol.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno