John F. Goehi Jr.
pág. 580
Tommy Hodges
pág. 581
How the Nation's Largest City Is Managing One of Its Severest Math Teacher Shortages
Alfred S. Posamentier, Joyce R. Coppin
págs. 582-584
pág. 585
Ted R. Hodgson, Maurice J. Burke
págs. 586-592
On Enlarging the Focal Point of a PARABOLA
Thomas P. Dence
págs. 594-598
Promoting Problem Solving across Geometry and Algebra by Using Technology
Sarah D. Ledlord, Drew Polly, A. Kursat Erbas, Chandra Hawley Orrill
págs. 599-603
Providing Meaningful Fieldwork for Preservice Mathematics Teachers: A College-School Collaboration
Merna Porter, Alice F. Artzt, Frances R. Curcio
págs. 604-609
págs. 610-615
págs. 616-617
págs. 618-621
págs. 622-624
pág. 625
Averaging Rates: Deciding When to Use the Harmonic or Arithmetic Mean
M. A. Rizzardi, S. L. Brown
págs. 626-630
pág. 631
pág. 632
pág. 633
pág. 634
pág. 635
pág. 636
págs. 637-638
págs. 639-642
pág. 644
pág. 645
pág. 645
pág. 646
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados