págs. 421-423
So which score on the LibQual+¿ tells me if library users are satisfied?
Michael J. Roszkowski, David B. Jones, John S. Baky
págs. 424-439
págs. 440-452
Affective issues in library and information science systems work: A content analysis
Sandra Hart, Lynne E. F. McKechnie, Heidi Julien
págs. 453-466
págs. 467-484
University undergraduate students and library-related privacy issues
Karen Lawson, Steven Johns
págs. 485-495
Appropriate use of information at the secondary school level: Understanding and avoiding plagiarism
Kirsty Williamson, Joy H. McGregor
págs. 496-512
págs. 513-533
Peter Henon
págs. 534-536
Megan Fox
págs. 539-541
John N. Olsgaard
págs. 541-542
págs. 543-547
Haipeng Li
págs. 547-549
Michele M. Hayslett
págs. 549-551
Annabel K. Stephens
págs. 551-554
pág. 555
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados