InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Peter Hernon, Candy Schwartz
Journal of academic librarianship, ISSN 0099-1333, Nº. 1, 2006, págs. 1-2
Peter Hernon, Candy Schwartz
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 3, 2006, págs. 347-348
Peter Hernon, Candy Schwartz
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 1, 2006, págs. 1-3
The unsung hero to a high-quality peer review journal
Peter Hernon, Candy Schwartz
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 4, 2005, págs. 421-423
The case of the submitted paper
Peter Hernon, Candy Schwartz
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 3, 2005, págs. 277-280
E-service quality in libraries: Exploring its features and dimensions
Philip Calvert, Peter Hernon
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 3, 2005, págs. 377-404
Peter Hernon, Candy Schwartz
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 1, 2005, págs. 1-4
Candy Schwartz, Peter Hernon
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 4, 2004, págs. 413-414
Peter Hernon, Robert E. Dugan
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 4, 2004, págs. 514-516
Candy Schwartz, Peter Hernon
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 3, 2004, págs. 293-295
Peter Hernon
Library & information science research, ISSN 0740-8188, Nº. 3, 2004, págs. 404-406
Information Policy: United States
Peter Hernon, Harold C. Relyea
Encyclopedia of library and information sciences / coord. por Marcia J. Bates, Vol. 4, 2010 (Information Management-Lesbian), págs. 2504-2518
Students with Disabilities in Higher Education
Peter Hernon, Philip Calvert
Improving the quality of library services for students with disabilities / Peter Hernon (aut.), Philip Calvert (aut.), 2006, ISBN 1-59158-300-4, págs. 1-14
Peter Hernon
Improving the quality of library services for students with disabilities / Peter Hernon (aut.), Philip Calvert (aut.), 2006, ISBN 1-59158-300-4, págs. 15-29
Peter Hernon
Improving the quality of library services for students with disabilities / Peter Hernon (aut.), Philip Calvert (aut.), 2006, ISBN 1-59158-300-4, págs. 93-116
Developing and Testing an Instrument: New Zealand
Philip Calvert, Peter Hernon
Improving the quality of library services for students with disabilities / Peter Hernon (aut.), Philip Calvert (aut.), 2006, ISBN 1-59158-300-4, págs. 117-138
Refinement of the Data Collection Instrument
Peter Hernon, Jennifer Lann
Improving the quality of library services for students with disabilities / Peter Hernon (aut.), Philip Calvert (aut.), 2006, ISBN 1-59158-300-4, págs. 139-157
Continuing to improve Service Quality for Students
Peter Hernon, Philip Calvert
Improving the quality of library services for students with disabilities / Peter Hernon (aut.), Philip Calvert (aut.), 2006, ISBN 1-59158-300-4, págs. 187-206
Componets os the research process: where do we need to focus attention
Peter Hernon
Metodologías de investigación en Información y Documentación / coord. por Ana Belén Ríos Hilario, José Antonio Frías Montoya, 2004, ISBN 84-7800-563-3, págs. 13-32
Improving the quality of library services for students with disabilities
Peter Hernon (aut.), Philip Calvert (aut.)
Libraries Unlimited, 2006. ISBN 1-59158-300-4
Statistics: a component of the research process
Peter Hernon
Norwood, New Jersey : Ablex, cop. 1991. ISBN 0-89391-759-1
Use of government publications by social scientists
Peter Hernon
Norwood, New Jersey : Ablex Publishing Corporation, cop. 1979. ISBN 0-89391-024-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados