págs. 161-162
The structuration of blended learning: putting holistic design principles into practice
Ian Martin, Mark Stubbs, Lewis Endlar
págs. 163-175
Curriculum authoring tools and inclusive classroom teaching practice: a longitudinal study
Robert John Parkes, Alan Bain
págs. 177-189
Technology affordances: the `real story¿ in research with K-12 and undergraduate learners
Lon Ferguson, Bonnie J.F. Meyer, Wijekumar Kay J., Diane Wagoner
págs. 191-209
Gaming in a 3D multiuser virtual environment: engaging students in Science lessons
Darren Nonis, John Hedberg, Cher P. Lim
págs. 211-231
págs. 233-242
Wenhao Huang, Peter K. Imbrie, Heidi Diefes-Dux, Wenyeh Huang
págs. 243-259
Evaluation parameters for computer-adaptive testing
Elisabeth Georgiadou, Anastasios A. Economides, Evangelos Triantafillou
págs. 261-278
págs. 279-288
Disabilities Information Flow: a disabilities information management system
Dave Roberts, J Ross Nicholl, Luke Moodley, Colin Allison, Bin Ling
págs. 289-294
Impact of Minimally Invasive Education on children: an Indian perspective
Swati Jha, Ritu Dangwal, Preeti Kapur
págs. 295-298
págs. 299-302
Hsieh-Fen Hsiao, Chiung-Hui Chiu, Chiao-Hua Chuang
págs. 303-306
pág. 307
págs. 308-309
págs. 309-310
pág. 309
págs. 310-311
págs. 311-312
págs. 312-313
págs. 313-315
pág. 313
págs. 315-316
pág. 315
págs. 316-317
pág. 316
pág. 316
pág. 317
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados