Familia - eskola erlazioa: nondik hasiko?
págs. 16-19
págs. 20-23
Elkarrizketak gurasoekin: aurrez aurreko komunikazio kooperatiboa errazteko tresna
págs. 24-31
Gurasoak taldeka prestatzea: familiakideen ardura partekatua hobetzeko bizipen bat
págs. 32-41
Familiak tutoretza bidez parte hartzea: bigarren hezkuntzako prestakuntzarako esperientzia
págs. 42-47
Familia - eskola interkomunikazioa
Alexander Barandiaran Arteaga, Iñaki Larrea Hermida, Elena López de Arana Prado, Rafael Cristóbal, Arantxa Lejarraga, Gotzone Duñabeitia
págs. 48-55
Gurasoen eta haur eskolaren arteko pareta arteko pareta puskatuz: Usurbilgo haur eskolako esperientzia
Maider Ollokiegi, Joxe Ramon Maudit, Edurne Urdanpilleta, Aitziber Agirre
págs. 56-63
"Legarda" herri eskolako familia elkartea ahaleginak elkartzen
Ana Sáez, Begoña Burgoa Etxaburu, Rosa Ausin, Susana Mentxaka
págs. 64-69
págs. 70-75
págs. 76-79
Reggioko identitatea eta oinarrizko printzipioak
Matilde Sainz Osinaga, Josune Zabala Alberdi, Nerea Alzola Maiztegi
págs. 80-81
págs. 82-83
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados