págs. 1059-1078
págs. 1079-1089
págs. 1090-1105
págs. 1106-1118
págs. 1119-1130
Optimizing the Societal Benefits of the Annual Influenza Vaccine: A Stochastic Programming Approach.
Osman Y. Özaltin, Oleg A. Prokopyev, Andrew J. Schaefer, Mark S. Roberts
págs. 1131-1143
págs. 1144-1158
págs. 1159-1170
Rating Customers According to Their Promptness to Adopt New Products.
Dorit S. Hochbaum, Erick Moreno-Centeno, Phillip Yelland, Rodolfo A. Catena
págs. 1171-1183
págs. 1184-1197
págs. 1198-1210
págs. 1211-1224
Projected Perspective Reformulations with Applications in Design Problems.
Antonio Frangioni, Claudio Gentile, Enrico Grande, Andrea Pacifici
págs. 1225-1232
págs. 1233-1245
págs. 1246-1257
págs. 1258-1268
págs. 1269-1283
págs. 1284-1296
págs. 1297-1303
págs. 1304-1308
págs. 1309-1310
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados