Periodo de publicación recogido
|
|
|
When Service Times Depend on Customers’ Delays: A Relationship Between Two Models of Dependence
Chenguang Wu, Achal Bassamboo, Ohad Perry
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 6, 2022, págs. 3345-3354
Scheduling homogeneous impatient customers
Achal Bassamboo, Ramandeep S. Randhawa
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 62, Nº. 7, 2016, págs. 2129-2147
A Little Flexibility Is All You Need: On the Asymptotic Value of Flexible Capacity in Parallel Queuing Systems
Achal Bassamboo, Ramandeep S. Randhawa, Jan A. Van Mieghem
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 6, 2012, págs. 1423-1435
"We Will Be Right with You": Managing Customer Expectations with Vagne Primises and Cheap Talk.
Gad Allon, Achal Bassamboo, Itai Gurvich
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 6, 2011, págs. 1382-1394
The Impact of Delaying the Delay Announcements.
Gad Allon, Achal Bassamboo
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 5, 2011, págs. 1198-1210
On the Accuracy of Fluid Models for Capacity Sizing in Queueing Systems with Impatient Customers.
Achal Bassamboo, Ramandeep S. Randhawa
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 5, 2010, págs. 1398-1413
Dynamics of New Product Introduction in Closed Rental Systems.
Achal Bassamboo, Sunil Kumar, Ramandeep S. Randhawa
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 6, 2009, págs. 1347-1359
On a Data-Driven Method for Staffing Large Call Centers.
Achal Bassamboo, Assaf Zeevi
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 3, 2009, págs. 714-726
Portfolio Credit Risk With Extremal Dependence: Asymptotic Analysis and Efficient Simulation.
Achal Bassamboo, Sandeep Juneja, Assaf Zeevi
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 3, 2008, págs. 593-606
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados