Public relations and communication management in South Africa: : An intangible asset in a time of radical transparency
págs. 127-135
págs. 136-143
págs. 144-152
págs. 153-160
págs. 161-170
págs. 171-183
págs. 184-192
págs. 193-215
págs. 216-225
Perceptions of taxation: : A comparative study of different population groups in South Africa
págs. 226-239
págs. 240-250
Possible reasons for tax resistance in South Africa: : A customised scale to measure and compare perceptions with previous research
págs. 251-266
págs. 267-277
págs. 278-285
págs. 286-293
págs. 294-304
págs. 305-314
Communicating for organisational legitimacy: : The case of the Potchefstroom Fire Protection Association
págs. 315-327
págs. 328-337
págs. 338-350
Public relations (PR) in nation-building: : An exploration of the South African presidential discourse
págs. 351-362
págs. 363-374
págs. 375-386
págs. 387-396
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados