Monográfico: La construcción social del genero en los medios
María Rosario Lacalle Zalduendo, Juan-Carlos Suárez-Villegas, José Manuel Pérez Tornero
págs. 1-3
Gender and Media Studies: Progress and Challenge in a Vibrant Research Field
págs. 5-25
Gender Dimension in Media and Communication Studies: Main Concepts and Illustrations in Mass Mediated Texts
págs. 27-38
Gender(ed) Matters in Communication/Media Studies: Integrating Curricular Innovation and Social Change in the Spanish Model
págs. 39-53
Sujetos sexuales, objetos comerciales: sexualidad femenina como lifestyle en Cincuenta sombras de Grey
págs. 55-67
págs. 69-84
Posmachismos y medios de comunicación: nuevos mecanismos para viejos problemas
págs. 85-97
Sui generis: gender portrayals in the italian television advertising
págs. 99-115
págs. 117-129
"Dissecting the poisoned honey": Sexist Humor in Egypt: a linguistic analysis of sexism in Colloquial Cairene Arabic jokes
págs. 131-146
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados