Els plans de lectura i escriptura de centre
Carme Durán Rivas, Carlos Lomas García
págs. 5-8
Idees clau per orientar els plans de lectura i d'escriptura
Felipe Zayas Hernando, Gemma Lluch i Crespo
págs. 9-17
Com podem construir un pla de lectura i d'escriptura de centre?
Luis Iza Dorronsoro
págs. 18-27
La formació del professorat, les famílies i els plans de lectura, escriptura i expressió oral
Mercedes Caballud Albiac, Carmen Carramiñana Ibáñez
págs. 28-36
La competència informacional (llegir per aprendre) al pla de lectura i escriptura
Gloria Durban Roca
págs. 37-46
Lectura, educació literària i pla de lectura i escriptura a infantil i a primària
Lara Reyes López
págs. 47-56
Aprendre de l'aula: aprendre a indagar
Olga Esteve Ruescas
págs. 57-66
Imatges a la classe d´ELE: Quino com a recurs didàctic
Paola Agudelo
págs. 67-77
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: