Una eina del professorat de ciències per al professorat de ciències
págs. 2-2
La Setmana de la Ciència a Secundària
Josep Maria Fernández, Carme Zaragoza Domènech
págs. 3-6
Ciència i ciutadania: el projecte APQUA
Imma Ros
págs. 7-11
Una introducció a la química des de la cuina
Núria Solsona i Pairó
págs. 12-15
Fecundació in vitro del musclo (Mytilus sp.) i seguiment del seu desenvolupament embrionari
Montserrat Bigas, Laia Pibernat, Montserrat Cabello
págs. 16-17
Construcció d'una plataforma giratòria per a l'estudi de la força centrípeta
Josep Ametlla
págs. 18-21
El sorprenent comportament d'algunes maquinetes de fer punxa al llapis
Josep Corominas
págs. 22-23
Estudi de les corbes de valoració àcid - base forts i àcid feble - base forta
Anna Grancelli, Anna Plarromani Catalá
págs. 24-26
Marea negra
Lourdes Freixa
págs. 27-27
Són útils les webquests per desenvolupar els continguts del currículum de Física i Química?
Carmen Fernández Hierro
págs. 28-30
Llegir textos a les classes de ciència
Anna Marbà
págs. 31-32
Per a què serveix un sincrotró?
Joan Solà i Peracaula, Joan Aliberas Maymí
págs. 33-37
Per què es va gelar l'Àrtic?
Antoni Rosell i Melé, Joan Aliberas Maymí
págs. 38-39
Com és que cada vegada tenim menys alumnes a les classes?
págs. 47-47
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: