Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Ciència escolar per als reptes actuals: esculls en el camí i estratègies per superar-los
Mercé Izquierdo i Aymerich, Conxita Calvo Lomero, Fina Guitart Mas, Gemma Garcia Cáceres, Joan Aliberas Maymí, Josep Lluis Estaña Viver, Mercè Guerrero Sala
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 43, 2022 (Ejemplar dedicado a: Gener), págs. 38-47
Com funciona una flama?: Construcció i reconstrucció de models mentals davant d’una espelma
Joan Aliberas Maymí
Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 27, 2020, págs. 27-34
Organització gràfica dels càlculs en exercicis sobre dissolucions
Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 34, 2017 (Ejemplar dedicado a: Desembre), págs. 12-15
Joan Aliberas Maymí, Rufina Gutiérrez Goncet, Mercé Izquierdo i Aymerich
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Vol. 35, Nº 2, 2017, págs. 7-28
Terminologia científica i aprenentatge escolar
Joan Aliberas Maymí
Terminàlia, ISSN-e 2013-6706, ISSN 2013-6692, Nº. 14, 2016, págs. 36-38
Alumnos competentes requieren contextos grupales ricos
Montse Iñiguez Teruel, Joan Aliberas Maymí
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 243-244, 2015 (Ejemplar dedicado a: Democracia en la escuela), págs. 55-59
El context per aprendre química en el projecte "Competències de pensament científic ESO 12-15"
Joan Aliberas Maymí, Santiago Izquierdo Ballester, Fina Guitart Mas
Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 20, 2015, págs. 32-39
L'alumnat competent requereix contextos grupals rics
Montserrat Íñiguez, Joan Aliberas Maymí
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 416-417, 2015, págs. 55-59
Com es veuen els àtoms a la llum d'una espelma i com es compliquen més i més
Joan Aliberas Maymí, Mercé Izquierdo i Aymerich, Fina Guitart Mas
Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 19, 2014, págs. 4-9
El papel de la conversación didáctica en la modelización y progresión del conocimiento escolar: el caso de la hidrostática en ESO
Joan Aliberas Maymí, Mercé Izquierdo i Aymerich, Rufina Gutiérrez Goncet
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Nº Extra 0, 2013, págs. 76-83
Diseño de una secuencia didáctica sobre hidrostática, teóricamente fundamentada: el papel de la modelización y de la emoción
Joan Aliberas Maymí, Mercé Izquierdo i Aymerich, Rufina Gutiérrez Goncet
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Nº Extra 0, 2013, págs. 84-90
Modelización del fenómeno de alimentación humana: de la mirada disciplinar a la multirreferencialidad
Mercé Izquierdo i Aymerich, Alma Adrianna Gómez Galindo, Silvia Lizette Ramos de Robles, Nora Bahamonde, Pamela Diaco, Joan Aliberas Maymí, Rufina Gutiérrez Goncet, Mariona Espinet Blanch
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Nº Extra 0, 2013, págs. 252-258
Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 22, 2012 (Ejemplar dedicado a: Juny), págs. 9-12
El terratrèmol de l’11 de març del 2011 al Japó
Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 19, 2011 (Ejemplar dedicado a: Juny), págs. 39-46
Reaccions d'acoblament creuat: eines simples per a la construcció de molècules complexes
Feliu Maseras Cuní, Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 18, 2011 (Ejemplar dedicado a: Març), págs. 37-40
Josep Enric Llebot Rabagliati, Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 15, 2010 (Ejemplar dedicado a: Març), págs. 39-42
Factores que determinan la supervivencia de una innovación educativa
Joan Aliberas Maymí, Núria Solsona i Pairó
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Vol. 27, Nº 3, 2009, págs. 393-404
Una excursió per muntanyes i valls: Gerdhard Ertl i la química de superfícies
Jaume Casabó i Gispert, Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 10, 2008 (Ejemplar dedicado a: Juny), págs. 42-46
Formació del professorat per a la innovació basada en la pràctica reflexiva
Glòria Borràs Perelló, Inés Fez Contreras, Joan Aliberas Maymí, Josep de Mirandes Grabolosa, Maria Lloret Llorca, Miquel Nistal Fernández
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 9, 2008 (Ejemplar dedicado a: Març), págs. 25-27
Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 9, 2008 (Ejemplar dedicado a: Març), págs. 28-34
El fons còsmic de microones i l’origen de l’Univers
Eduard Masso i Soler, Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 6, 2007 (Ejemplar dedicado a: Març), págs. 34-39
Fent recerques amb grills (o cucs de la farina, o formigues...) al laboratori
Xavier Espadaler Gelabert, Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 5, 2006 (Ejemplar dedicado a: Desembre), págs. 16-20
Diàleg socràtic a la classe de ciències
Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 3, 2006 (Ejemplar dedicado a: Març), págs. 29-33
Per a què serveix un sincrotró?
Joan Solà i Peracaula, Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 1, 2005 (Ejemplar dedicado a: Abril), págs. 33-37
Antoni Rosell i Melé, Joan Aliberas Maymí
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 1, 2005 (Ejemplar dedicado a: Abril), págs. 38-39
Pensar, actuar i parlar a la classe de ciències: per un ensenyament de les ciències racional i razonable
Mercé Izquierdo i Aymerich, Agustín Adúriz-Bravo, Joan Aliberas Maymí
Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, 2004. ISBN 84-490-2364-5
Joan Aliberas Maymí
Tesis doctoral dirigida por Mercé Izquierdo i Aymerich (dir. tes.), Rufina Gutiérrez Goncet (dir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2012).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados