págs. 13-17
págs. 21-23
The oligarch and the paintbrushes: A biographical sketch of andreu garcia, priest
págs. 25-43
págs. 45-66
Performing doubt: the art of believing in early modern spain
págs. 67-82
págs. 83-108
The photographic and its mediatory system: artistic, technical and commercial values at the dawn of photography
págs. 109-128
Real museum, imaginary museum: reflections on the concept of the museum as a stage for metamorphosis
págs. 129-145
Fame and prestige: necessary and decisive accomplices in the case of hilma af klint
págs. 147-165
págs. 169-198
págs. 199-221
págs. 223-246
Transformaciones en el retablo mayor de San Miguel Arcángel de Lazkao (Gipuzkoa): del Barroco al Neoclasicismo
págs. 247-264
págs. 265-276
págs. 277-293
págs. 295-316
Santiago Serrano (1970-1980): hacia una pintura no aprehensible
págs. 317-346
págs. 347-372
Es reseña de:
Architettura del Tardo Rinascimento in Sicilia. Giovannangelo Montorsoli a Messina (1547-57)
2013
págs. 375-378
Reseña de: Combalía, victoria. Dora maar. Barcelona, circe, 2013
Amparo Serrano de Haro Soriano
Es reseña de:
Dora Maar
2013
págs. 379-380
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados