págs. 719-719
págs. 720-720
Robert Whitnell, Eric A. Fernandes, Farshad Almassizadeh, John J. C. Love, Brookie M. Dugan, Barbara A. Sawrey, Kent R. Wilson
págs. 721-725
A Modern View of the Past:: Verifying the Work of Pioneering Organic Chemists through Examination of Remnants of Their Sample Archives
págs. 726-729
Macro- and Micro-Chemical Comprehension of Real-World Phenomena:: Classroom Knowledge versus the Experience of the Senses
págs. 730-732
págs. 733-733
Molecular Models Constructed in an Easy Way:: Part 3. Models Constructed by Using Octahedral Units as Building Blocks
págs. 734-738
págs. 739-740
págs. 741-742
págs. 743-746
págs. 747-748
págs. 749-749
págs. 750-754
Enhancing Undergraduate Education:: Curriculum Modification and Instrumentation
págs. 755-758
págs. 759-760
An Effective Approach for Teaching Intermolecular Interactions
Juan Miguel Campanario Larguero, Enrique Bronchalo, Miguel Angel Hidalgo
págs. 761-766
págs. 767-767
págs. 768-768
págs. 769-770
The Fundamental Rotational-Vibrational Band of CO and NO:: Teaching the Theory of Diatomic Molecules
págs. 771-774
págs. 775-778
págs. 779-779
págs. 780-780
págs. 781-781
págs. 782-783
págs. 784-784
págs. 785-785
págs. 786-788
págs. 789-790
págs. 791-791
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados