La pluralitat dels informatius en les televisions públiques i la responsabilitat social corporativa (RSC), amb atencaió al cas de RTVV
Carlos López-Olano
págs. 9-27
Les narracions esportives per ràdio i la seva contribució al procés de normalització lingüística del català
Xavier Ginesta, Eva Tresserras Casals
págs. 29-44
Points, badges, and news. A study of the introduction of gamification into journalism practice
Raul Ferrer Conill
págs. 45-63
Repercusión de los resultados electorales europeos de 2014 en la cobertura mediática de Podemos
Vicente Fenoll, Paula Rodríguez Ballesteros
págs. 65-85
L'aprenentatge d'un líder: Lluís Companys, periodisme i política (1908-1925)
Josep Maria Ortiz Arilla
págs. 87-111
La conversación sobre big data en Twitter. Una primera aproximación al análisis del discurso dominante
Sara Suárez Gonzalo, Frederic Guerrero-Solé
págs. 113-131
Novetats bibliogràfiques
Reinald Besalú Casademont
págs. 133-139
Normes de presentació dels articles
Societat Catalana de Comunicació
págs. 141-151
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: