pág. 5
pág. 5
pág. 6
pág. 6
pág. 6
pág. 7
pág. 7
págs. 9-11
Dansa i lleure: un binomi amb gran poder educatiu
págs. 12-13
págs. 14-15
págs. 16-17
Àngel Castiñeira: doctor en filosofia i ciències de l'educació
págs. 18-22
págs. 23-26
Modernitzem els jocs clàssics: descodifica el QR i esbrina el títol de la fitxa
pág. 27
L'assassí del WhatsApp: noves versions dels jocs de sempre
pág. 28
Joc dels senglars: la importància dels recursos del medi
pág. 29
L'observador: una descoberta diferent
pág. 30
El vaixell: valorem conjuntament les activitats
pág. 31
#gràcies!: activitat per visibilitzar la interioritat i connectar amb el transcendent
pág. 32
Els tres llacs de Tristaina: al fons de la vall d'Ordino, en el Pirineu més salvatge d'Andorra, reposen tres llacs rodejats per un espectacular circ glacial dominat pel pic de Tristaina
págs. 34-35
Un projecte itinerant per la convivència: el centre d'esplai Chanut promou el diàleg entre les diverses comunitats del barri Sant Roc de Badalona
págs. 36-37
págs. 38-40
25 anys deixant petjada: el projecte Camells del grup de colònies a Borredà celebra un quart de segle de rutes amb adolescents
pág. 41
pág. 42
pág. 42
pág. 43
pág. 43
págs. 44-45
pág. 46
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados