págs. 5-22
págs. 23-38
Strategic-Spatial Analysis of the Implementation of Business Opening Politics of Mexico
José Guadalupe Vargas Hernández, Cesar Francisco Cardenas Davila
págs. 39-58
Poverty, Growth, Structural Change and Social Inclusion Programs: A Regional Analysis of Peru
págs. 59-74
Market Value and Performance of Brazilian Companies
David Ferreira Lopes Santos, Santiago Valcacer Rodrigues, Danielle Riegermann Ramos Damião
págs. 75-90
págs. 91-104
Harmonization of Strategic Planning Indicators of Territories’ Socioeconomic Growth
Vladimir Plotnikov, Gilan Fedotova, Elena Popkova, Angelina Kastyurina
págs. 105-114
págs. 115-122
Development of Social Tourism: Organizational, Institutional, and Financial Aspects
Marina V. Vinogradova, Anna A. Larionova, Irina A. Suslova, Elena V. Povorina, Natalia M. Korsunova
págs. 123-136
págs. 137-144
El sector cervecero artesanal español y sus posibilidades de internacionalización
Beatriz Albán Cabaco, Julia Margarita Núñez Tabales, Sandra Sánchez Cañizares
págs. 145-156
págs. 157-172
págs. 173-186
págs. 187-202
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados