pág. 3
pág. 3
pág. 4
pág. 4
pág. 5
pág. 5
pág. 5
Es poden aprendre ciències fora de les aules?: la importància de l'espai no formal
págs. 8-9
Per què volen les cadires?: la crisi cognitiva en l'aprenentatge científic
pág. 10
Jorge Wagensberg: doctor en Física per la Universitat de Barcelona, divulgador científic i director del Cosmocaixa
pág. 11
De l'univers a les fulles del carrer: la xarxa, font de recursos per a l'aprenentatge científic
págs. 12-13
Es busca centre d'interès: experiències d'animació des de la ciència
págs. 14-15
Anna Sahun: actriu
págs. 16-19
Com impliquem els pares i mares a l'esplai?: propostes per afavorir la participació familiar en la vida del centre
págs. 20-23
Transportar la bola màgica: joc cooperatiu per fer amb les famílies
pág. 24
Reunions ben preparades: guia per a les trobades informatives amb pares i mares
pág. 25
Jocs amb xapes: joguina popular
pág. 26
Les eines transformadores: reforçar el sentiment de grup
pág. 27
Marc de fotos natural: decoració a partir d'elements de l'entorn
pág. 28
Sense horitzons: dansa-joc per a xics, grans i tothom qui en tingui ganes
pág. 29
págs. 30-31
págs. 32-33
Persona: hi ha bullying a l'esplai?
pág. 34
Societat: el soroll del silenci
pág. 34
Entorn: passejant pel bosc
pág. 35
Trascendent: any nou, vida nova
pág. 35
El lleure es mobilitza: esplais i agrupaments surten al carrer per reivindicar els seus drets
págs. 36-37
Perdent el temps a Sierra Leone: viatge a l'Àfrica de dos monitors per conèixer i poder transmetre
pág. 39
págs. 40-42
pág. 43
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados