Méthodes universitaires d’apprentissage du latin en France: permanences et ruptures
págs. 1-16
El llatí a les Proves d’Accés a les Universitats de Catalunya (PAU): l’harmonització de contraris
págs. 17-28
Un examen de Grec per a les PAU: reflexions, plantejaments i dades
págs. 29-38
págs. 39-46
págs. 47-58
págs. 59-68
La epopeya, de los Lumière a la HBO: aspectos dialécticos de un estado de la cuestión
págs. 69-90
Verí sense antídot per al Sòcrates històric i la tragèdia barroca al Verí del teatre de Rodolf Sirera: una dosi extrema de sadisme per aturar els excessos de la ficció teatral
págs. 91-106
págs. 107-117
págs. 119-128
págs. 129-132
págs. 133-142
págs. 143-154
Sintaxi llatina: proposta didàctica com a reflexió del procés d’aprenentatge
págs. 155-168
págs. 169-178
Una pervivencia de La Odisea: Edén al Oeste de Costa-Gavras y su aplicación en el aula
págs. 179-192
págs. 193-200
La metodología SACC en el grado en Estudios Clásicos: propuesta de seminario
Cristina de la Rosa Cubo, Ana Isabel Martín Ferreira, Sara Molpeceres Arnáiz
págs. 209-226
págs. 227-230
El Màster i la formació de l’investigador en Història Antiga: l’experiència del workshop com a mitjà d’avaluació
págs. 231-244
Virtuosa docencia: un reto para la innovación en clásicas
págs. 245-266
págs. 267-276
págs. 277-280
págs. 281-286
págs. 287-292
págs. 293-298
págs. 299-302
págs. 303-306
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados