Conversing with pedagogical agents: A phenomenological exploration of interacting with digital entities.
págs. 969-986
The good, the bad and the wiki: Evaluating student-generated content for collaborative learning.
págs. 987-995
págs. 996-1003
págs. 1004-1019
págs. 1020-1030
Measuring the quality of e-learning.
David B. Hay, Caroline Kehoe, Marc E. Miquel, Stylianos Hatzipanagos, Ian M. Kinchin, Steve F. Keevil, Simon Lygo-Baker
págs. 1037-1056
págs. 1057-1060
Contradictions between the virtual and physical high school classroom: A third-generation Activity Theory perspective.
págs. 1061-1072
págs. 1073-1086
págs. 1087-1098
págs. 1099-1120
págs. 1121-1123
págs. 1124-1130
págs. 1131-1131
págs. 1131-1132
págs. 1132-1133
págs. 1133-1134
págs. 1134-1135
págs. 1135-1136
págs. 1136-1136
págs. 1136-1137
págs. 1137-1138
págs. 1138-1139
págs. 1139-1140
Challenges in teacher development: Learner autonomy and intercultural competence – Manuel Jiménez Raya & Lies Sercu.
págs. 1140-1141
págs. 1141-1141
págs. 1142-1142
págs. 1142-1143
págs. 1143-1144
págs. 1144-1144
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados