Presentació. Tecnologies de la informació a l'educació: una perspectiva europea
Juana María Sancho Gil
págs. 7-20
Integrar la Tecnologia de la Informació en el currículum escolar, ¿un repte per a Europa?
W.J. Pelgrum
págs. 21-44
Micromons i mons reals, una agenda per a l'evaluació
Barry MacDonald
págs. 45-73
La Tecnologia de la Informació al sistema escolar Italià: problemes i perspectives
Maria Ferraris
págs. 75-103
La integració escolar de les noves Tecnologies de la Informació
Juan Manuel Escudero Muñoz
págs. 105-133
La Tecnologia de la Informació a l'educació alemanya
Norbert Meder
págs. 135-163
Fratografies: vint anys de sàtira a l'educació
María Carmen Romia Agustí
págs. 167-177
Ensenyament-aprenentatge d'una segona llengua a l'escola
Maria Pla i Molins
págs. 179-213
Pedagogia critica. Les politiques de la resistència i un llenguatge d'esperança
Peter McLaren
págs. 215-248
Els llibres de text de matemàtiques en llengua catalana durant el període 1899-1938
José María Núñez Espallargas
págs. 249-288
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: