Filosofía para nenas e nenos: a madurez dun proxecto pedagóxico
págs. 14-15
págs. 16-18
A argumentación: columna vertebral do pensamento multidimensional
págs. 19-21
págs. 22-24
Filodanza: O diálogo a partir da música, o movemento e o xogo
págs. 26-28
págs. 29-31
Nenas e nenos pensando as infancias: Construíndo identidades
págs. 32-34
Escola de pensamento libre: Viaxe á utopía posible
Fátima Álvarez, Juan Carlos Morcillo García, Jesús Merino, José María Sánchez Alcón
págs. 36-38
A Filosofía para crianzas na Facultade de C. da Educación da UDC: Relato dun tempo compartido
págs. 40-43
Angélica Sátiro: A contemporaneidade, tan retadora, pide suxeitos críticos, creativos, con coñecemento de si
Angélica Sátiro (entrevistado), Carmen Loureiro López (entrev.), Javier Francisco Rouco Ferreiro (entrev.), María del Mar Santiago (entrev.)
págs. 48-53
Abrir Rianxo ao mundo: Incorporación do Tratamento Integrado das Linguas ao Proxecto Documental Integrado anual do CEIP ADR Castelao, de Rianxo
págs. 54-58
págs. 60-63
págs. 64-65
“Crisálide”: unha proposta de intervención educativa respecto de alumnado desfavorecido
págs. 66-69
págs. 75-75
“Tocar y luchar”: o sistema de orquestras e coros infantís e xuvenís de Venezuela
págs. 76-77
págs. 78-81
Xosé Otero Espansandín: un educador galego exiliado en América
págs. 82-84
págs. 86-87
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados