págs. 4-7
Un llibre per resguardar-nos: experiència després del sisme que va sacsejar Mèxic l’any 2017
págs. 8-14
L'escriptura a l'escola primària: les veus del professorat
págs. 15-22
págs. 23-28
págs. 29-36
págs. 37-40
págs. 41-44
Investigar la llengua que s’utilitza: una experiència de formació de docents de llengua
págs. 45-51
Educació literària basada en cançons: acostar els clàssics a l’alumnat de secundària
Rubén Cristóbal Hornillos, Marta Sanjuán Álvarez, Juan de Dios Villanueva Roa
págs. 53-59
págs. 60-65
De châtaignier a castanya: de la intercomprensió a la traducció de còmic
págs. 66-71
págs. 73-75
págs. 76-78
págs. 79-80
Com s´aprenen les llengües en secundària ; García Pidal, P. ; Catarroja, Perifèric Edicions, 2018
Alícia Martí Climent (res.)
Es reseña de:
Com s´aprenen les llengües en secundària
P. García Pidal
Perifèric Edicions, 2018
págs. 81-82
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados