págs. 6-8
L´ofici d´ensenyar llenguatge: entre els sabers escolars i els dilemes ètics
págs. 9-15
págs. 16-21
Triar la nostra pròpia aventura: la lectura de textos i d´hipertextos a l´aula
págs. 22-29
La literatura, quelcom més que un desig: la formació literària inicial del professorat
págs. 30-36
págs. 37-42
Dels racons de la formació docent: 31 anys del curs taller de tècniques Freinet a Mèxic
págs. 43-46
págs. 47-54
págs. 55-62
Imaginant el Romanticisme: la imatge com a instrument didàctic en l'aprenentatge literari
págs. 63-69
Converses, hipòtesis i fabulacions entorn de la lectura: la importància del diàleg i la reflexió en l´alfabetització inicial
págs. 70-76
págs. 77-79
págs. 80-82
Diari de lectura: la lectura compartida a l’aula de batxillerat
págs. 83-85
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados