pág. 5
pág. 7
Júlia Garcia: "Dels meus viatges he après que no hi ha un tipus únic de pedagogia ni una sola manera de transmetre coneixements ni d'aprendre"
pág. 8
pág. 10
pág. 14
pág. 20
pág. 26
Un col·le rural: llaurar el present per somiar el futur
Antonia Cubero Capilla, Isidora Agredano Guerra, José Antonio Montero
pág. 31
pág. 36
El llop ens ha visitat!: Pot quedar-se a viure als Pirineus?
pág. 41
pág. 46
viu la teva escola,: atreveix-te a canviar, un projecte de transformació social des de la participació
pág. 51
pág. 56
pág. 62
Activisme climàtic: El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
pág. 63
pág. 65
pág. 67
pág. 69
STEM/STEAM: Què és l'educació STEM o STEAM? Per què ens hi hem de posar?
pág. 71
Manual de guerrilla urbana: Conquerint els espais del nostre col·le
pág. 73
Visual thinking: Els projectes interdisciplinaris
pág. 75
pág. 77
Recull: Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades i convocatòries
pág. 78
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados