págs. 150-151
págs. 152-155
A Case Studies Approach to Teaching Introductory Physics
Gregory A. DiLis, Alison Chaney, Stella McLean, Richard Rarick
págs. 156-159
págs. 160-163
págs. 164-166
págs. 167-169
págs. 170-172
págs. 173-175
págs. 176-178
págs. 179-181
Linear Quadrupole Magnetic Field Measured with a Smartphone
Enrique Arribas Garde, Isabel Escobar García, Raquel Ramírez Vázquez, Carmen del Pilar Suarez Rodríguez, Jesús González, Augusto Beléndez
págs. 182-185
págs. 186-190
A Measurement of Gravitational Acceleration Using a Metal Ball, a Ruler, and a Smartphone
J. Kim, L. Bouman, F. Cayruth, C. Elliott, B. Francis, E. Gogo, C. Hyman, A. Marshal, J. Masters, W. Olano, A. Paone, K. Patel, L. Richards, C. Sbardella, A. Snider, B. Trinh, F. Umari, H. Wilks
págs. 192-194
págs. 195-197
págs. 198-199
Charged Particle Pickup Tube Detector Used in Experimental Applications and Classroom Demonstrations
págs. 200-203
págs. 204-205
págs. 206-208
págs. 209-213
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados