Tres raons per llegir a Freire, més enllà de la més òbvia
Licínio C. Lima
págs. 5-15
Fragments d'un diàleg imaginat amb Freire. Si avui aixequés el cap...
Anna Gómez Mundó
págs. 17-28
Reinventar Freire
Xavier Besalú Costa
págs. 29-41
Llocs i llocs de Paulo Freire en l'actualitat. Renovar l'esperança amb sabers, justícia social i ciutadania
Eunice Macedo
págs. 42-54
Conversant amb la dra. Mary Jane Curry
Fernando Marhuenda Fluixà
págs. 55-70
Teatre-imatge i la "lectura del mon": experiències d'aprenentatge critic en un context de crisi i austeritat
Inês Barbosa
págs. 71-81
Ressonar. Desenvolupament de competències a traves de l'art en el context carcerari
Mafalda Guedes
págs. 82-95
Aprendre, un procés de lluita i de transformació d'un mateix i del món que ens envolta
Miquel Blanch Isaac Padrós
págs. 96-108
La pedagogia de Paulo Freire: apunts sobre l'experiència en educació bàsica de Persones Adultes
Ángel Marzo Guarinos
págs. 109-117
De la Task Force al Manifesto
Rosa Mª Falgàs Casanovas
págs. 119-121
Presentació i debat sobre el manifest per a l'educació de persones adultes en el segle XXI
págs. 121-125
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: