págs. 201-208
págs. 209-217
Enabling sustainable thinking in undergraduate engineering education
D. N. Huntzinger, J. S. Gierke, J. M. Hutchins, J.W. Sutherland
págs. 218-230
págs. 231-241
págs. 242-253
Educating engineers in the sustainable futures model with a global perspective: education, research and diversity perspective
págs. 254-265
págs. 266-275
págs. 276-286
Sustainable engineering: a sequence of courses at carnegie mellon
págs. 287-293
págs. 294-300
págs. 301-308
Expanding frontiers for chemical engineers in green engineering education
C. S. Slater, Robert P. Hesketh, D. Fichana, J. Henry, A. M. Flynn, M. Abraham
págs. 309-324
A design methodology for choosing an optimal pedagogy: the pedagogy decision Matrix
págs. 325-337
págs. 338-348
págs. 349-360
págs. 361-367
págs. 368-377
Web- based learning in engineering and management education: an IIDSP portal for teaching of inter- disciplinary study modules
págs. 378-386
págs. 387-393
págs. 394-402
A chemical process automation virtual laboratory to teach PLC programming
O. Gomis Bellmunt, D. Montesinos Miracle, J. Bergas Jané, A. Sudrià Andreu
págs. 403-410
Teaching Applications for Rapid Prototyping Technologies
A. Díaz Lantada, H. Lorenzo Yustos, P. Lafont Morgado, Juan Manuel Muñoz-Guijosa, José Luis Muñoz Sanz, Javier Echavarri Otero
págs. 411-418
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados