Reformas nos alicerces de Librolandia: Construímos: un proxecto documental integrado para a transformación
Dez anos ao pé da letra: Historia do club de lectura do IES Cidade de Antioquía
Deconstruíndo as series televisivas para adolescentes con María José Masanet: A media laranxa cambiará por amor, porque o amor todo o pode e canto máis se pelexa máis se desexa... ou non?
Se as pedras falasen... falarían con voces de muller: Unha campaña da biblioteca do IES Celanova para facer visible a obra da metade do mundo
Isidora Gil González, Irma Fernández Alonso, Belén Sánchez Sánchez
Ciudad educadora y patrimonio (Cookbook of heritage)
Eduardo Rodríguez Sáiz (res.)
Es reseña de:
Ciudad educadora y patrimonio: "cookbook of heritage"
Laia Coma Quintana, Joan Santacana i Mestre
Trea, 2010. ISBN 978-84-9704-537-7
Entrevista a Fermín Blanco, Mr. Lupo: Arquitecto e deseñador
Sabela Fernández Trelles (entrev.), Fermin Blanco (entrevistado)
Diversificando o espazo educativo na EEI San Roque: Na procura de espazos diversos en prol da diversidade, a igualdade e a inclusión
Jacinta Fernández Pérez, Paula Calvo García, Carmen Ferreiro Maseda
Aula nova – Espazo de encontro, aprendizaxe e experimentación: Presentación da Aula nova, un espazo de traballo innovador deseñado para todo o profesorado galego
La escuela no es un parque de atracciones: Una defensa del conocimiento poderoso
Javier Pintor (res.), Gregorio Luri Medrano
Es reseña de:
La escuela no es un parque de atracciones: Una defensa del conocimiento poderoso
Ariel España, 2020. ISBN 9788434431836
As técnicas Freinet da escola moderna
Sabela Fernández Trelles (res.)
Es reseña de:
As técnicas Freinet da escola moderna
Celestín Freinet, Antón Costa Rico (trad.)
Kalandraka, 2019. Biblioteca de Pedagoxía, 9. ISBN 9788484644927
Vitamina N: Guía esencial para unha vida rica en natureza
Javier PIntor (res.)
Es reseña de:
Vitamina N: guía esencial para unha vida rica en natureza
Richard Louv, Carlos Acevedo (trad.)
Kalandraka, 2019. ISBN 978-84-16721-51-1
Habitar o espazo educativo no CPI Manuel Suárez Marquier: Unha reflexión desde o confinamento
Quen nos quere ben... faranos felices: O botrato como forma de relación
Apuntamos á diana: Monte Vivo para Salceda de Caselas
Ruth Alonso Villar, Patricia Diz, Dolores Pérez Martínez, Anabel Rey González, Alberto Vila Calzado, Rosalía Gil Lariño
Espazos baleiros: Plan Proxecta: Fotografía en curso
Paula Abelleira Sánchez, Victoria Barrero Díaz, Verónica Gómez Niño
Mª del Mar Lorenzo Moledo: profesora e investigadora
Carmen Baña Rial (entrev.), María del Mar Lorenzo Moledo (entrevistado)
Proxecto Jane Jacobs: Arquitectura e educación
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados