Alexandre el Gran i els surrealistes grecs: relectures d'un personatge històric i mític
págs. 9-18
págs. 19-26
Una mirada terrible: usos textuals i iconogràfics de Medusa en època imperial
págs. 27-41
págs. 43-53
págs. 55-59
págs. 61-80
págs. 81-100
Aprendre la literatura clàssica a través de l'art: l'obra de l’artista i il·lustrador Joma
págs. 101-110
Πῶς ἀξιολογεῖται: entorn dels enfocaments teòrics en l'avaluació de les llengües clàssiques
págs. 111-124
Ludificació a les llengües clàssiques: propostes d’adaptació de tres jocs "clàssics" per a la consolidació de l’aprenentatge i l’avaluació
págs. 125-137
págs. 139-148
págs. 149-159
L’ICE de Clàssiques de la URV: una visió
págs. 161-164
págs. 165-174
L’audiovisual: una oportunitat per a l’ensenyament del grec
págs. 175-182
págs. 183-193
Noves tendències didàctiques en l’ensenyament del llatí i la cultura clàssica: les trobades d’alumnes de Llatí a 4t d’ESO
págs. 195-200
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados