El público hace tiempo que se fue
Jorge Luis Marzo
¿Quién pagaría por un regalo?
Jaron Rowan
‘La Bonne’ o com trans-mutar de la gestió a la gestació cultura
Marta Vergonyós Cabratosa
Una resposta des de la llibertat femenina a les dinàmiques de poder de la indústria cultural
Assumpta Bassas Vila, Maia Creus Castellana, Cori Mercadé
Arts Coming, un nou mercat de l’art i la cultura
Pilar Bonet
Les xarxes dissenyades sobre paper
Montserrat Moliner
La relativitat d’allò observat com a posició diferencial: indústria, fàbrica, laboratori?
Tere Badia
Zona Zero
Gemma Cascón, Llorenç Ugas Dubreuil
Formes de desaparició / Les fuites a la xarxa
Gemma Cascón
Mapejat de relacions / Els irreductibles sabadellencs de la cultura
Silvia Marimon
Com fer per viure de l’ofici de pensar objectes
Oriol Ocaña
Domestica: Arqueologia de la música electrònica a l’era digital
Jordi Serrano
Les llicències lliures no només són una estratègia, hi ha una vessant política que passa per entendre què és la música popular
Pilar Maurell
BccN. Crea, copia i comparteix cinema
Terrícola: El relat d’una aventura editorial
Joan Duran, Esteve Plantada
Una constel·lació editorial
David Madueño Sentís
Qui té por de l’autor?
Josep Sala i Cullell
Singulars i plurals
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: