Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia
Gustavo Bombini, Fabio Jurado Valencia, Carlos Lomas García, Mireia Manresa Potrony, Carmen Rodríguez Gonzalo, Montserrat Vilà i Santasusana
págs. 5-8
Docència confinada: Valorar el que és essencial: Redacció d´un episodi del Quixot
págs. 9-15
págs. 16-22
Una exposició virtual sobre l´holocaust: Adaptar-se a temps de pandèmia
págs. 23-30
La docència en línia: Un espai comunicatiu en construcció
Josep Maria Castellà i Lidon, Mariona Casas i Deseures, Montserrat Vilà i Santasusana
págs. 31-37
L´aprenentatge enmig de la pandèmia: Una nova oportunitat o el gran terrabastall?
págs. 38-42
Pràctiques discursives dialògiques col·lectives
Yannet Chaves Ruales, Pompilio Sánchez Artunduaga, Diego Armando García Cuéllar
págs. 43-49
págs. 50-56
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia
Federico Navarro Macera, Delia Lerner, Alejandra Meneses Arévalo, Karen Shirley López Gil, Roxana Artal, Pablo Otero
págs. 57-62
págs. 63-68
págs. 69-74
Reseña: ¿cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza
Es reseña de:
¿cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza
págs. 85-86
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados