El nou currículum
pág. 3
La LOMLOE a anàlisi:: propostes per orientar el debat curricular
Enric Roca Casas
pág. 5
Polítiques educatives per a la millora de l'èxit educatiu:: el cas de Portugal
João Costa
pág. 11
Els líders educatius i la transformació curricular.: Cap a un currículum més obert
Mireia Tintoré Espuny
pág. 19
La transferibilitat de les evidències a la pràctica educativa
pág. 24
Aprenentatge social i emocional
David Bueno i Torrens
pág. 25
L’essencial és invisible als ulls, o com educar l’essencial i fer-ho visible
Coral Regí Rodríguez, Sandra Entrena Ortega
pág. 26
Cap a un currículum competencial: L’experiència de l’Institut Bellvitge
Adela Barreda Pascual
pág. 27
Nou currículum, nova avaluació
Jordi Musons
pág. 31
Entrevista a Susanna Soler, directora de l'Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes
Ignasi Llompart
pág. 35
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: