págs. 451-454
págs. 455-466
págs. 467-479
págs. 481-490
págs. 491-500
págs. 501-510
The dual process model of moral judgement: A divided mind or a myopic methodology?
págs. 511-521
«Homo reciprocans» from the neuroscientific literature: Criticism from neuroethics
págs. 523-534
Cognition as a process in dynamic systems: Neurophenomenology, learning and educat
págs. 535-544
págs. 545-558
Eradicating xenophobia and aporophobia: Compassion as a key capacity of moral neuroeducation
págs. 559-571
El cerebro y la conciencia: una propuesta integradora entre Damásio y Zubiri
págs. 573-585
J. Conill y D. García-Marzá (coords.) (2020). Neuroeducación moral y democracia
Es reseña de:
Neuroeducación moral y democracia / coord. por Jesús Marcial Conill Sancho, Domingo García Marzá
Comares, 2020. ISBN 978-84-9045-964-5
págs. 587-590
Es reseña de:
Moral Neuroeducation for a Democratic and Pluralistic Society
Patrici Calvo, Javier Gracia-Caladín
Berlín : Springer, 2019
págs. 590-592
J. Gracia Calandín (2020). El desafío ético de la educación
Es reseña de:
El desafío ético de la educación
, 2018. ISBN 978-84-9148-806-4
págs. 592-595
L. Feito Grande (2019). Neuroética: Cómo hace juicios morales nuestro cerebro
Es reseña de:
Neuroética: cómo hace juicios morales nuestro cerebro
Plaza y Valdés, 2019. ISBN 978-84-17121-26-6
págs. 595-597
Zdravko Radman (ed.) (2017). Before Consciousness: In Search of the Fundamentals of Mind
Es reseña de:
Before Consciousness: In Search of the Fundamentals of Mind
Zdravko Radman (ed. lit.)
Exeter : Imprint Academic,, 2017
págs. 597-601
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados