págs. 6-7
Despois da pandemia, a escola do ben común: Unha mirada sociocomunitaria
Carmen Armas Barbazán, Manuel Armas Castro, Ramón Area Carracedo
págs. 14-18
págs. 19-20
De maior quero ser esencial: un relato infantil para tempos de pandemia
Xosé Ángel Armas Castro, Tania Iglesias, Irene Vidal Pérez, Maruxa Vilamor Fraiz
págs. 22-24
Efeitos da pandemia na praxe profissional docente: limites e descoberas
págs. 25-27
págs. 29-31
págs. 32-34
Proxecto Muli Bwanji: Unha proposta de Cidadanía Global en tempos de pandemia
págs. 35-37
Aprender en familia entre paredes e pantallas durante o confinamento
Xiana Rodríguez Castro, María Montserrat Castro Rodríguez, Jesús Rodríguez Rodríguez
págs. 38-43
págs. 44-46
págs. 47-49
O de Cervo, un colexio con moita arte: A biblioteca como motor creativo
págs. 50-54
Mudamos o currículo e o xeito de formar...: e foi lindo
págs. 55-57
págs. 58-61
págs. 62-64
págs. 70-72
Unha escola con "Salón" en tempos de COVID: Educación no rural durante o curso 2020-21
Javier Cartón Rodríguez, Sabrina Salgado Leal, María José Cao López
págs. 73-75
Tempos de pandemia: desafios do trabalho social e pedagógico em escolas de assentamentos do MST
Edilane Aparecida Vieira, Raquel da Costa, Berenice Marques, Taís Piva, Márcia Inês Gabriel
págs. 76-78
págs. 79-81
O xogo en Galicia: antes e durante o confinamento (COVID-19)
págs. 82-85
págs. 86-87
Xogos tradidicionais para tempos de recollida: Xogos para estar na casa e en espazos reducidos pola COVID-19
págs. 88-89
págs. 90-93
págs. 94-95
Mociñas: Louisa May Alcott
Es reseña de:
Mociñas
Louisa May Alcott
Compostela : Laiovento, 2021
págs. 96-98
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados