The English Reaction Object Construction: A Case of Syntactic constructional Contamination
págs. 13-36
“I Regret Lying" vs. “I Regret that I Lied": Variation in the Clausal Complementation Profile of REGRET in American and British English
págs. 37-58
Spanish University Students' Use of Authentic Videos and their Motives for Engaging in this Informal Activity:: A Study with EFL Learners of Different Proficiency Levels
págs. 59-86
Evelyn Waugh's Brideshead Revisited: Sites of Memory and Tradition
págs. 87-103
págs. 105-125
págs. 127-147
Hilary Mantel’s Re-appropriation of Whig Historiography: A Reading of The Wolf Hall Trilogy in the Context of Brexit
págs. 149-169
págs. 171-189
págs. 191-208
Es reseña de:
El inglés y el español en contacto en los Estados Unidos: reflexiones acerca de los retos, dilemas y complejidad de la situación sociolingüística estadounidense
Aracne, 2020. ISBN 978-88-255-2515-1
págs. 211-214
Es reseña de:
Persuasion in public discourse. Cognitive and functional perspectives
Jana Pelclová (ed. lit.), Wei-lun Lu (ed. lit.)
Amsterdam/Philadelphia : John Benjamins, 2018
págs. 215-218
Es reseña de:
Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education / coord. por María del Mar Sánchez Pérez
IGI Global, 2020. ISBN 9781799823186
págs. 219-224
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados