Popularity, social preference, and social behaviors: the moderation of social status goals
págs. 1-10
Nationality and ethnicity-based (cyber)bullying: how should we tackle this phenomenon in survey studies?
págs. 11-17
Integrating prosocial and proenvironmental behaviors: the role of moral disengagement and peer social norms
págs. 18-28
Emotional intelligence and school climate in primary school children in Spain, Norway, and Poland
Rocío Luque González, Eva María Romera Félix, Olga Gómez Ortiz, Agata Wiza, Ida Laudańska Krzemińska, Konstantinos Antypas, Sébastien Muller
págs. 29-37
A comparative study of youth victimization during COVID-19 lockdowns in Mexico and Russia
Alexandra Bochaver, C. Denisse Navarro Rodríguez, Aleksei Korneev, Ángel Emigdio Lagarda Lagarda, Kirill D. Khlomov, José Angel Vera Noriega, Sheri Bauman
págs. 38-47
págs. 48-56
Perfiles motivacionales de los estudiantes españoles PISA 2018: caracterización emocional y diferencias en rendimiento académico:
Rocío González Suárez, Andrea Trillo López, Lucía Díaz Pita, María Almudena Gómez Pulido, María Adelina Guisande Couñago
págs. 57-67
Validación y punto de corte de la Escala de Atracón Alimentario (BES) en población mexicana
Mariana Valdez Aguilar, Rosalía Vázquez Arévalo, Xochitl López Aguilar, Luis Alberto Regalado Ruiz
págs. 68-77
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados