Gabriela Bracho, Ana M. Pedrosa, Elizaveta Klyatskina, Julien Maheut, Soledad Inmaculada Bernal Pérez, Juan Giner Navarro
págs. 1-22
Importance of learning mathematics through SF and Fantasy digital games: a case study for BEng students
Vanesa Paula Cuenca Gotor, Alicia Herrero Debón, María Dolores Roselló Ferragud, Santiago Moll López, Juan Antonio Monsoriu Serra, Jose Antonio Moraño Fernández, Marta Moraño Ataz, Luis Manuel Sánchez Ruiz, Erica Vega Fleitas
págs. 23-35
María Begoña Sáiz Mauleón, Irene Badía Madrigal, Rita Gorriz Salanova, Inés Mondragón Pons, Victoria Olcina Marcos, Pedro Sáez Martínez, Pablo Tortosa Juanes, Guillem García Martín, María Cos Aznar
págs. 36-50
Diego Carmona Fernández, Diego Rodríguez Méndez, José Luis Canito Lobo, Francisco Quintana Gragera, Juan Pablo Carrasco Amador, Alfonso Carlos Marcos Romero, Jesús M. Rodríguez Rego, Laura Mendoza Cerezo
págs. 51-66
págs. 67-80
Towards skill-based evaluation in a hybrid learning context: an experience in Aircraft Maintenance
Marcos Carreres, Roberto Navarro, Josep Gómez Soriano, Andrés Omar Tiseira
págs. 81-93
págs. 94-113
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados