págs. 133-137
pág. 347
D.J. Cram, C.N. Eid Jr.
págs. 349-351
pág. 351
Evolution of an integrated college freshman curriculum
Vin LoPresti, Fred Garafalo
págs. 352-359
pág. 359
The origins, production, and use of the atomic bomb
Donald Erbschloe, Frank A. Settle Jr.
págs. 360-363
Applying the principles of chemical kinetics to population growth problems
Gerhard F. Swiegers
págs. 364-367
pág. 367
págs. 368-372
The angular overlap model as a unified bonding model for main group and transition metal compounds
D.E. Richardson
págs. 372-380
pág. 380
págs. 381-386
pág. 387
pág. 387
Robert Allendoerfer
pág. 388
Jon L. Holmes, John W. Moore
pág. 388
págs. 389-390
The chemistry of art: A laboratory intensive course designed to interest nonscientists in chemistry
Pradip Malde, Jane L Schrenk
pág. 389
pág. 390
Paradigms in research and parables in teaching
Dudley R. Herschbach
págs. 391-392
págs. 392-394
págs. 395-397
Plastic density determination by titration
Raymond Bruzan, Douglas Baker
págs. 397-398
págs. 399-403
Pictorial analogies V: Polymers
John J. Fortman
págs. 403-404
págs. 405-406
The rainbow reaction: pH and universal indicator solution
Howard Moore, Elizabeth B. Moore
págs. 406-407
pág. 407
Bettina Hubler-Blank, Michael Witt
págs. 408-409
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados