pág. 179
Patricia A.
págs. 180-181
págs. 181-183
pág. 183
págs. 184-190
pág. 190
págs. 191-194
Using surveys and questionnaires
Jeffrey R. Pribyl
págs. 195-196
Research on computers in chemistry education: Reflections and predictions March 29, 1993
B. James Hood
págs. 196-200
págs. 201-205
New directions for general chemistry
James N. Spencer, Baird W. Lloyd
págs. 206-209
págs. 209-214
Margaret W. Rossiter
págs. 215-219
Revisiting Fehling and discovering Vogel
Per M. Boll
págs. 220-221
pág. 221
J.H. Potgieter, I. Gutman
págs. 222-224
pág. 224
Frontier chemistry for freshmen
James C. Weisshaar, Susan H. Hixson
págs. 225-226
Visualization of the abstract in general chemistry
Susan H. Hixson, Richard A. Paselk
pág. 225
pág. 226
Online searching assignments in a chemistry course for nonscience majors
Wilmer J. Stratton, Sara J. Penhale
págs. 227-229
Straight line calibration: Something more than slopes, intercepts, and correlation coefficients
Ricard Boqué Martí, F.X. Rius
págs. 230-232
págs. 232-234
págs. 234-236
Computer-generated edited DEPT NMR spectra
Jerome E. Gurst, James P. Birk
pág. 234
págs. 236-237
pág. 237
TITRATE: A learning tool for acid-base titrations
Richard W. Ramette
págs. 238-239
pág. 238
pág. 239
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados