InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
What Defines Effective Chemistry Laboratory Instruction? Teaching Assistant and Student Perspectives
Deborah G. Herrington, Mary B. Nakhleh
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 80, Nº 10, 2003, págs. 1197-1205
How Students Use Scientific Instruments to Create Understanding: CCD Spectrophotometers
Mary B. Nakhleh, Eric G. Malina
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 80, Nº 6, 2003, págs. 691-698
Assessing Student Understanding of General Chemistry with Concept Mapping
Joseph S. Francisco, Mary B. Nakhleh, Susan C. Nurrenbern, Matthew L. Miller
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 79, Nº 2, 2002, pág. 248
Theories or Fragments? The Debate Over Learners' Naive Ideas About Science
Mary B. Nakhleh
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 8, 2001, pág. 1107
An Investigation of the Value of Using Concept Maps in General Chemistry
Gayle Nicoll, Joseph S. Francisco, Mary B. Nakhleh
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 8, 2001, pág. 1111
Students' Use of Web-Based Tutorial Materials and Their Understanding of Chemistry Concepts
William J. Donovan, Mary B. Nakhleh
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 7, 2001, pág. 975
Development of a Low-Cost Four-Color LED Photometer
Jay R. Hamilton, Jeffrey S. White, Mary B. Nakhleh
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 11 (November), 1996, págs. 1052-1054
Narrowing the Gap between Concepts and Algorithms in Freshman Chemistry
Mary B. Nakhleh, Kirsten A. Lowrey, Richard C. Mitchell
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 8 (August), 1996, págs. 758-762
Success on Algorithmic and LOCS vs. Conceptual Chemistry Exam Questions
Uri Zoller, Aviva Lubezky, Mary B. Nakhleh, Barbara Tessier, Yehudit Judy Dori
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 72, Nº 11 (November), 1995, págs. 987-989
Students' models of matter in the context of acid-base chemistry
Mary B. Nakhleh
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 71, Nº 6, 1994, págs. 495-499
Chemical education research in the laboratory environment
Mary B. Nakhleh
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 71, Nº 3, 1994, págs. 201-205
Are our students conceptual thinkers or algorithmic problem solvers?
Mary B. Nakhleh
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 70, Nº 1, 1993, págs. 52-55
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados