Voice Disorder, Job Stress, and COVID-19 in Teachers: Impacts in Times of Pandemic
Maria Madalena Ferreira do Bonfim, Leslie Piccolotto Ferreira, Adriane Mesquita de Medeiros, Ana Carolina Constantini, Maria Lúcia Vaz Masson
págs. 8-23
Fine-Tuning of a Voice Production Model to Estimate Impact Stress Using a Metaheuristic Method
Carlos Alberto Calvache Mora, Leonardo Solaque Guzmán, Alexandra Velasco, Lina Peñuela
págs. 24-43
Behind the Headset: Predictive Accuracy of Patient-Reported Outcome Measures for Voice Symptoms in Call Centers
Adrián Castillo Allendes, Lady Catherine Cantor Cutiva, Eduardo Fuentes López, Eric J. Hunter
págs. 44-72
Vocal Load of University Professors: Preliminary Results
Cristiane Lemos Carvalho de Oliveira, Denise Nunes Viola, Tarciane Machado Miranda, Marcelo Santos de Souza, Maria Lúcia Vaz Masson
págs. 73-97
págs. 98-126
págs. 127-147
págs. 148-168
Consideraciones bioéticas en el manejo de la esclerosis lateral amiotrófica: Una aproximación al quehacer fonoaudiológico
págs. 169-180
págs. 181-191
Fisiología del ejercicio y pedagogía vocal: reflexiones calisténicas
págs. 192-214
In-office Laryngeal Procedures: a Modern Perspective for Vocal Fold Interventions
págs. 215-224
Vocal Approach to Transgender Individuals: The Journey Taken in Chile and Argentina
págs. 225-240
Distonía laríngea post COVID-19: reporte de dos casos y posible explicación fisiopatogénica
págs. 241-253
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