págs. 1-19
págs. 21-37
Social Media, Affective Polarization, and Collective Action in Peru
Fernando Ruiz Dodobara, Karla A. Uribe Bravo, Hernán Chaparro M.
págs. 39-55
págs. 57-71
págs. 73-90
págs. 91-106
págs. 107-124
págs. 125-141
págs. 143-162
págs. 163-177
págs. 179-195
págs. 197-213
Es reseña de:
Why Stories Work: The Evolutionary and Cognitive Roots of the Power of Narrative
Somdev Chatterjee
India, Singapore, Malaysia : Notion Press, 2023
págs. 215-216
págs. 217-221
págs. 223-239
págs. 241-256
Transparency in AI usage within fact-checking platforms in Spain and its ethical challenges
Roger Cuartielles, Marcel Mauri i de los Rios, Ruth Rodríguez Martínez
págs. 257-271
AI-Driven Advertising Activity: Perspectives from Peruvian Advertisers
Francisco Arbaiza, Jazmín Arias Hernández, Kelly Robledo-Dioses
págs. 273-292
págs. 293-308
págs. 309-323
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados