Corporate Social Responsibility and Marketing: An Integrative Framework
Isabelle Maignan, O. C. Ferrell
págs. 3-19
George R. Franke, Bruce A. Huhmann
págs. 20-31
Importers' Benevolence Toward Their Foreign Export Suppliers
James R. Brown, M. Joseph Sirgy, Monroe Murphy Bird, Dong-Jin Lee
págs. 32-48
Richard G. Netemeyer, James S. Boles, Thomas Brashear Alejandro
págs. 49-60
Innovation Generation in Supply Chain Relationships: A Conceptual Model and Research Propositions
Ian F. Wilkinson, K. Sivakumar, Subroto Roy
págs. 61-79
Adamantios Diamantopoulos, George Balabanis
págs. 80-95
págs. 96-98
Douglas Reid
págs. 98-99
págs. 99-100
Russell Casey
págs. 100-101
págs. 102-103
págs. 103-104
United States Finally Joins Madrid Protocol
Jeffrey M. Samuels, Linda B. Samuels
págs. 104-105
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados